szerda, május 23, 2012

Első házassági évfordulónk

Bár, csak hétfőn volt az első házassági évfordulónk, az ünneplést a hétvégére időzítettük és elmentünk egy pihentető hétvégére Szovátára. Ünnepelni akkor is volt amit, hisz a Férjecskémnek szombaton volt a születésnapja is.
Pénteken a munkából egyenesen indultunk, így kora estére már meg is érkeztünk a szállásunkra a Park Villában. A netten előre lefoglaltuk a szállást, így már várt ránk a recepciós és hamar meg is kaptuk a szobánk. Bár Szovátafürdő központjában, a Medve-tótól pár méterre van a panzió, mégis nagyon csendes, madárcsicsergős helyen van, jó volt kinyitni az ablakokat és csak hallgatni a természetet. Péntek este sétáltunk egy nagyot, és mivel még messze van a csúcsszezon, így nem is voltak olyan sokan. A meglepő számomra az volt, hogy  nagyon sok volt a román, nem gondoltam volna, hogy egy erdélyi üdülőhely ilyen népszerű a körükben.
Petőfi park
 A szombati nap programja egyszerűen lazítás és wellnessezés volt. Befizettünk a Danubius hotel Spa részlegére, így egész nap áztattuk magunk. Ahhoz képest, hogy hétvége volt, itt sem voltak sokan, a felső szinten található két medencében (egy édes és egy sós vizű) alig volt pár ember, oda gyerekeket nem engedtek be, így igazán lehetett relaxálni. Az alsó szinten, ahol már gyermekek is voltak több medence volt, de azok sem voltak zsúfoltságig tele. Ezen a szinten voltak a szaunák is, amiket persze több alkalommal is igénybe vettünk. Az első szaunázásom előtt irtóztam tőle, hisz egyszer fiatalon rosszul lettem otthon a fürdőszobánkban, a nagy melegtől és gőztől, de úgy néz ki kinőttem, mert most már imádom. :-) A szauna résznek van külön relaxáló terme, ahol gyerekzsivaj mentesen lehet pihenni, ami zseniális ötlet. Egész napot itt töltöttük el, csak ebédelni jöttünk ki. Örültem, hogy az ilyen típusú pihenés mellett döntöttünk, mert nekem ez olyan, mintha egy hét szabin lettem volna.
Kipihentem magam
Szombat este a KicsiGombában költöttük el az ünnepi vacsink, ahonnan gyönyörű a kilátás a Medve-tóra. Megéri betérni.
Kilátás a KicsiGombából
Vasárnap miután kijelentkeztünk a szállásunkról autóval elindultunk a Nagymezőhavas irányába vezető úton, azzal a szándékkal, hogy megnézzük a szovátai sípályát, hogy mennyire meredek, és valahol egy erdei tisztáson sütünk egy kis husit ebédre. Sok keresgélés után aztán megtaláltuk a tökéletes helyet, felállítottuk a kis háromlábú grillsütőnket és már ropogott is a tűz benne. Sajnos mire megettük  a fincsi ebédünk nagyon befelhősödött, és mire visszaértünk Szovátára már esett is, így aránylag hamar hazaértünk Vásárhelyre.
Kirándulás
Kilátás
Feltöltődök
Készül az ebéd
A Férjecském, már egy éve :-)
 Nagyon jó kis hétvége volt, az elmúlt egy év méltó megünneplése. Volt egy kis időnk kiszabadulni a mindennapokból, csak kettecskén ... azt hiszem ebből hagyományt kellene csináljunk.

cztimi írta...

Mit nem adnék egy gyerekzsivajmentes lazítós hétvége érdekében:-))).
Boldog Évfordulót!

Riell [project:Home] írta...

Gratulálok, boldog évfordulót, jó pihenést!

Muci írta...

Köszönjük szépen! Megvolt :-))

Anna írta...

Boldog evfordulot es meg nagyon sok egyesertesben eltoltott eveket!