hétfő, augusztus 04, 2008

Bevezetés

Kedves olvasóim!

Bloggoló barátaim bíztatásán felbuzdulva én is hozzáfogtam az internetes naplózás rejtelmeinek felderítéséhez. Akik ezt olvassák már ismernek engem. Hogy mindenkit képbe hozzak röviden leírom mi történt velem az utóbbi pár évben.
2006 szeptemberében leállamvizsgáztam a vásárhelyi gyógyszerészeti egyetemen. Aztán pár hónapot töltöttem Debrecenben kutatással. 2007 januárja óta dolgozom itt Vásárhelyen a Vim Spectrum gyárban mint törzskönyvező. Hát hogy is mondjam :-) papírokat gyártok Bukarestnek. De én szeretem. Van benne kihívás és nem lehet megunni. Mindig jön egy egy új törvény ami fejfájást okoz. Nekem való :-). De kell a szabadság is. Tavaly Costinesti-en voltunk nyaralni a barátokkal, idén Horvátországban voltunk a párom családjával és barátaikkal. A nyaralást részletesen leírom holnap és képek is jönnek.
Nagyon büszke vagyok a két legjobb barátnőmre akiknek egy hónap eltéréssel született fia. Nagyon ennivaló a két csöppség. Ami engem illet az én párom szeptemberben licenszezik és novemberben rezizik, addig szó sem lehet ilyesmiről. De hát mindent a maga idejében.
Végezetül még annyit, hogy ha Vásárhelyre jössztök a telefonszámom nem változott.

Nincsenek megjegyzések: